search full

سبد خرید

social network

 عضویت             

با توجه به محدودیت واردات و همچنین نوسانات قیمت محصولات قبل از هر گونه خرید و ثبت سفارشات، برای قیمت و موجودی قطعی حتما با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

نحوه بازگرداندن کالا

Content for comparison

خانه » Content » نحوه بازگرداندن کالا

نحوه بازگرداندن کالا

 

 

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های زمان‌استور بوده است و زمان‌استور در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

 

کدام دسته از کالاها مشمول بازگشت نمی‌شوند

 

کلیه کالاهایی که در زمان تحویل امکان بررسی صحت سلامتی فیزیکی و کارکردی آنها هستند، مشمول بازگشت کالا نمی‌شوند. در رسیدی که زمان تحویل کالا، مشتری امضا می‌کند، این موضوع درج شده است. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف زمان‌استور همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول بازگشت کالا نمی‌شوند.

 

باز نمودن جعبه دستگاه‌هایی که نیاز به نصب توسط نصاب داشته باشند

 

باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آبسردکن، مایکروویو و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

 

 کنسل کردن سفارش بعد از استفاده از کد تخفیف

 

در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

 

شرایط بازگرداندن کالا

 

۱- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

 

- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا  ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به زمان‌استور اطلاع داده شود.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۲۴ ساعت، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به زمان‌استور بازگردانده شود.

- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

- این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا، مانند حمل و نقل و جابجایی غیرمعمول، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

 

۲- مغایرت مشخصات کالای خریداری شده از نظر ظاهری یا فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت

 

- وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش زمان‌استور از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به زمان‌استور بازگردانده شود.

- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

۳- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

 

- آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش زمان‌استور از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به زمان‌استور بازگردانده شود.

- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

۴- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

 

- بند1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

- بند2: از آنجا که زمان‌استور یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است. (سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود.)

 - اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، می‌توانید وارد پروفایل خود شده و سفارش را لغو نمایید و یا تلفنی به زمان‌استور اعلام نمایید و حتما تاییدیه لغو سفارش را از زمان‌استور بگیرید. در صورتی که تاییدیه لغو سفارش را دریافت نکنید، به معنی عدم لغو سفارش تلقی می‌شود.

- با استناد به «بند1» در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

۵- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

 

آسیب‏‏ دیدگی که بر اثر حمل و نقل ایجاد شده است، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش زمان‌استور اطلاع داده شود.

- با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و زمان‌استور تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به زمان‌استور بازگردانده شود.

- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

- کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش زمان‌استور ارسال شود.

- در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به زمان‌استور بازگردانده شود.

 

تحویل نگرفتن کالا پس از بررسی زمان‌استور

 

پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد زمان‌استور در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت زمان‌استور در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

 

مدت زمان عودت وجه

 

در صورت تایید معیوب‌بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتورامکان هماهنگی برگشت و مرجوعی وجه به شما وجود دارد.

- زمان‌استور نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط (نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

 

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشت و مراقبت

 

- اطلاعات این محصولات صرفا برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آن‌ها و زمان‌استور مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.

- زمان‌استور مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

- درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از این محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه زمان‌استور در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

- زمان‌استور نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده از این محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط (نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

 

نحوه ارسال کالای مرجوعی

 

-  جهت تحویل کالای خود از طریق مامورین جمع آوری زمان‌استور با خدمات پس از فروش زمان‌استور هماهنگ کنید.

- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

- بسته خود را به آدرس استان تهران – صندوق پستی ................................................ ارسال کنید.

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش زمان‌استور برسد، هزینه‌های ارسال به عهده زمان‌استور است.

- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت زمان‌استور ارسال شود. همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس ایمیل زمان‌استور، ارسال شود.

- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان زمان‌استور، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

نحوه اعلام درخواستی مرجوعی کالا

 

درخواست خود را از طریق تماس تلفنی با خدمات پس از فروش زمان‌استور مطرح نمایید و تا حصول نتیجه پیگیر باشید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش الزامی است.

 

 

 

description

ساعت کاری فروشگاه زمان استور:
    شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۲۱ 
 
شماره های تماس :
   دفتر مرکزی:
                       33547085 (021) - 33547087 (021)
                       33500883 (021) - 33500864 (021)
 
   فروشگاه شماره یک:
                        88977937 (021) - 88971644 (021) 
                        88970811 (021)
 
   فروشگاه شماره دو:
                        33558196 (021) - 9122576396 (98+)
                        9122304729 (98+)
 
آدرس  فروشگاه زمان استور:
    دفتر مرکزی :
        تهران، خیابان امیرکبیر،
        خیابان ایران، کوچه فرشچیان تبریزی، 
        پلاک ۶ ، واحد ۱۳
 
    فروشگاه شماره یک:
        تهران،  خیابان فاطمی، مقابل مسجد نور، 
        جنب وزارت کشور، فروشگاه تعاونی وزارت کشور
 
    فروشگاه شماره دو:
        تهران، سه راه امین حضور، خیابان ری،
        مقابل پاساژ سهامی، نبش کوچه رزاق منش، پلاک ۷۳۲
 
مشاورین شما :
   مشاوره محصولات ال جی و بوش:
        9191008923 (98+)
 
   مشاوره محصولات سامسونگ:
        9122304729 (98+)
 
   مشاوره محصولات آمریکایی اروپایی:
        9122576396 (98+)

link_footer

              درباره فروشگاه اینترنتی زمان استور

 

              قوانین و مقررات عمومی فروشگاه زمان استور

 

              نحوه ثبت سفارش

 

              نحوه ارسال سفارش

 

              نحوه پرداخت هزینه

 

              حریم خصوصی کاربران

 

              ثبت شکایات

 

              نحوه بازگرداندن کالا

 

             هزینه های سفارش