نحوه ارسال سفارش
جارو برقی پاکتین دل 4450
نحوه ارسال سفارش
زمان تحویل سفارش
سفارشات طبق شرایط زیر از ۱ ساعت تا ۸ ساعت کاری تحویل خواهند شد :
- کالای خریداری شده در انبار زماناستور موجود باشد.
- در غیر اینصورت زمان ارسال کالا از انبار فروشنده به انبار زماناستور به زمان ارسال اضافه خواهد شد.
هماهنگی تحویل سفارش
قبل از ارسال کالا با مشتریان هماهنگ خواهد شد، مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیر این صورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.
ارسال هوایی سفارش
همه سفارشات از ۱ ساعت تا ۸ ساعت تحویل شما خواهند شد، به غیر از کالاهایی که امکان ارسال هوایی ندارند که بسته به فاصله شهر ممکن است بعد از ۳ تا ۵ روز کاری، به دست شما برسد.
بنابراین توصیه میشود اگر قصد خرید محصولات مختلفی را دارید ، چنین کالاهایی را در سبد خرید جداگانهای ثبت کنید تا سایر کالاهای درخواستی طبق برنامه زمانی مورد نظر شما ارسال شوند و تنها کالاهایی که امکان ارسال هوایی نداشتهاند، دیرتر دریافت شوند.
نحوه تحویل گرفتن سفارش
لازم به ذکر است نیاز است شما هنگام دریافت سفارش خود از مامورین ارسال زماناستور کارت شنایی معتبر ارائه دهید.
کارت شناسایی حتما میبایست متعلق به صاحب پروفایل یا شخص تحویل گیرنده باشد، در غیر اینصورت همکاران ما امکان تحویل کالا را نخواهند داشت.
همکاران ما اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را درب اصلی منتهی به خیابان تحویل دهند.
لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، سلامت فیزیکی سفارش و ... در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کنید. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید باربری را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، با توجه به اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.
تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
نحوه محاسبه هزینه ارسال سفارش
- هزینه ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز با تعرفه مصوب اداره پست محاسبه میشود.
- هزینه ارسال کالاهای سنگین ارسالی با باربری براساس وزن و ابعاد کالا محاسبه میشود و مبلغ آن بصورت پس کرایه درب آدرس دریافت می شود.
- هزینه ارسال برای سفارشات چند مرسوله ایی با توجه به تعداد مرسوله محاسبه میشود.
- در صورتی که مشتری تصمیم گیرد کالای خود را بنا به دلایلی غیر از ایراد فنی و ظاهری تعویض کند، هزینه ارسال کالا به فروشگاه بر عهده مشتری خواهد بود.
موارد ضروری برای تحویل کالاهای بزرگی که نیاز به نصب توسط نصاب مجاز دارند
باربری تنها مسئول تحویل سفارش است و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
موارد ضروری برای تحویل کالاهای کوچکی که نیاز به نصب توسط نصاب مجاز ندارند
در مورد تحویل گرفتن کالاهای کوچکی که نیاز به نصب توسط نصاب را ندارند، مشتریان موظفند در زمان تحویل کالا، علاوه بر تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، صحت و سلامت فیزیکی سفارش، کالا را از نظر تست برقی نیز بررسی نمایند و در صورت وجود مشکل، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به زماناستور اطلاع دهند.
افزودن دیدگاه جدید